חדרי הישיבות

לעמוד הבית

בבניין 127 חדרי ישיבות בגדלים שונים, מצוידים ומאובזרים במיטב הטכנולוגיה ואמצעי התקשורת המתקדמים. בתקופת הקורונה נקבע מפתח מחמיר להיקף המותר להתכנסות מוזמנים בחדרי הישיבות שלנו. המפתח שנקבע הוא 9 מ"ר לאדם. בהתאם למפתח זה חדר ישיבות יפתחו והשהות בהם מוגבלת בריחוק הנדרש. הנושא יעודכן בהתאם לצורך.

  • כל החדרים מצוידים בציוד מולטימדיה ו- Video Conference.
  • טכנולוגיה המאפשרת חיבור מהיר ונוח לפגישות באמצעות One Touch Dial.
  • פאנל דיגיטלי מחוץ לחדר המציג את סטטוס החדר (פנוי/תפוס) ומאפשר את זימון החדר הישר מהפאנל. תאורה ירוקה מסמנת חדר פנוי, תאורה אדומה מסמנת שהחדר אינו פנוי.
  • ·         חדרי הישיבות קומות 11  ( Timin, Rozmarin ) ו-14 (Gal, Peleg ) יכולים להתחבר לחדר ענק ולשמש כחדרי הדרכה לעד 40
  • חדרי הישיבות קומות 11  ( Timin, Rozmarin ) ו-14 (Gal, Peleg ) יכולים להתחבר לחדר ענק ולשמש כחדרי הדרכה לעד 40 משתתפים. 

כיצד מזמינים חדר ישיבות?

  • כל חדרי הישיבות במטה החדש כבר זמינים לפגישות מתוך ה-Outlook ובנויים בהתאם למחרוזת הבאה וכך ניתן לאתר ולהזמין אותם בקלות:
  • Country-site-Floor-Room Number-Room Name
  • תוכלו לעיין ברשימה המלאה של חדרי הישיבות ולבחור את החדר המתאים על פי גודלו ומיקומו (קישור מטה)
  • שימו לב כי ב- Outlook מעודכן גם ברשומת כל חדר, מספר המוזמנים המרבי המורשה לשהות בו
  • בנוסף, מחוץ לכל חדר יוצב שילוט ובו מספר המוזמנים המקסימלי המורשה לשהות בו
  • מדבקות הכוונה בחדר הישיבות יעזרו לשמור על הנחיית שמירת המרחק
  • באמצעות מסך המגע מחוץ לחדר עצמו - תאורה ירוקה מסמנת חדר פנוי.

תאורה אדומה מסמנת שהחדר אינו פנוי.

במידה והזמנת חדר לא מומשה, היא מבוטלת תוך 15 דקות והחדר מתפנה לזימון חדש.

לרשימה המלאה של חדרי הישיבות, מיקומם, ומספר המוזמנים המרבי בימי קורונה – קרא עוד

אורח הגיע אליכם? הכירו את מערכת ניהול המבקרים!

כשאורח מגיע אליכם לאתר טבע, עליכם להנחות אותו להירשם בקיוסק ניהול המבקרים בלובי הכניסה, שם יקבל תג אורח לאחר השלמת הרישום. כמו כן, יוכל האורח להפקיד ציוד לשמירה למשך 24 שעות (לחצו כאן למידע נוסף בנושא זה).

לאחר לקיחת תג האורח, עליכם ללוות את האורח מהלובי אל מקום המפגש, ללוותו במשך שהותו באתר, ובסיום - ללוותו חזרה אל הלובי לשם החזרת תג האורח שקיבל.

באתר טבע בתל אביב הותקנה מערכת ידידותית לקליטה מהירה של מבקרים ואורחים. המערכת החדשה מאפשרת לשריין חנייה לאורח המוזמן, כמו גם יכולות ניטור מתקדמות וחכמות יותר המאפשרות לנו לחזק את מערך האבטחה.

איך להשתמש במערכת?

ראשית, אתרו את הקישור למערכת ניהול המבקרים - הוא נמצא על שולחן העבודה שלכם (desktop). 
לאחר שאיתרתם את הקישור ונכנסתם למערכת, פעלו לפי השלבים הבאים:

  1. מלאו את נתוני הפגישה, שם האורח, שם החברה ומספר טלפון
  2. אם יש לכם את כתובת המייל של האורח, הכניסו גם אותה (משמשת לשליחת הפרטים לאורח)
  3. אם האורח זקוק לחנייה, ציינו זאת במקום המתאים
  4. אשרו את הנתונים שהזנתם וצאו מהמערכת

מיד לאחר סיום הזנת פרטי הפגישה במערכת ישלח אליכם ולאורח מייל מסכם עם הפרטים שהזנתם.

ביום הפגישה

  1. על האורח להגיע ללובי הכניסה, שם תחכה לו עמדה ממוחשבת לזיהוי באמצעות הזנת מס' טלפון + הצגת תעודה מזהה שאותה יתבקש האורח להציג בפני הסורק הממוחשב. המערכת תשלח הודעה אוטומטית לעובד המארח ובה עדכון על הגעת האורח.
  2. בסיום תהליך הזיהוי, על האורח לגשת לדלפק הקבלה, שם יתבקש להפקיד תעודה מזהה מול תג מבקר שיקבל מנציג שמאייש את העמדה. זכרו שתג המבקר הוא ללא הרשאות משום סוג, אלא משמש לזיהוי בלבד. 
  3. בסיום הפגישה, הנחו את האורח לחזור חזרה לעמדה כדי להחזיר את התג שקיבל וכדי לאסוף את התעודה שהשאיר.

דגשים חשובים

  • כמארחים, עליכם לדאוג לליווי והשגחה על האורח, לכל אורך שהייתו במתקן טבע - החל מרגע הכניסה ועד לעזיבתו את המקום
  • שמירת מקום חניה לאורח תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד. במקרה שאין חניה זמינה עבור האורח, יקבל העובד ביום הפגישה הודעה במייל ובה עדכון על כך
  • במקרה של הגעת מס' אורחים כקבוצה, על כל אחד מחברי הקבוצה לבצע את התהליך באופן פרטני
  • הקפידו שמידע רגיש לא יהיה חשוף בפני האורחים בשום צורה

תמונה של חדר ישיבות

For English Click here (Available on Desktop only)