kaftor-130X27.png


כשאורח מגיע אליכם לאתר המטה, עליכם להנחות אותו להירשם בקיוסק ניהול המבקרים בלובי הכניסה, שם יקבל תג אורח לאחר השלמת הרישום. כמו כן, האורח יוכל להפקיד ציוד לשמירה למשך 24 שעות (פירוט בנושא בהמשך עמוד זה).

לאחר קבלת תג האורח, עליכם ללוות את האורח מהלובי אל מקום המפגש, ללוותו במשך שהותו באתר, ובסיום - ללוותו חזרה אל הלובי לשם החזרת תג האורח שקיבל.

באתר מטה טבע בתל אביב הותקנה מערכת ידידותית לקליטה מהירה של מבקרים ואורחים. המערכת החדשה מאפשרת לשריין חנייה לאורח המוזמן, כמו גם יכולות ניטור מתקדמות לחיזוק מערך האבטחה.

איך להשתמש במערכת?


ראשית, אתרו את הקישור למערכת ניהול המבקרים - הוא נמצא על שולחן העבודה שלכם (desktop). 
לאחר שאיתרתם את הקישור ונכנסתם למערכת, פעלו לפי השלבים הבאים:

  1. מלאו את נתוני הפגישה, שם האורח, שם החברה ומספר טלפון נייד

  2. אם יש לכם את כתובת המייל של האורח, הכניסו גם אותה (משמשת לשליחת הפרטים לאורח)

  3. אם האורח זקוק לחנייה, ציינו זאת במקום המתאים

  4. אשרו את הנתונים שהזנתם וצאו מהמערכת

מיד לאחר סיום הזנת פרטי הפגישה במערכת ישלח אליכם ולאורח מייל מסכם עם הפרטים שהזנתם.

ביום הפגישה

  1. על האורח להגיע ללובי הכניסה, שם תחכה לו עמדה ממוחשבת לזיהוי באמצעות הזנת מס' טלפון והצגת תעודה מזהה שאותה יתבקש האורח לסרוק. המערכת תשלח הודעה אוטומטית לעובד המארח ובה עדכון על הגעת האורח.

  2. בסיום תהליך הזיהוי, על האורח לגשת לדלפק הקבלה, שם יתבקש להפקיד תעודה מזהה מול תג מבקר שיקבל מהנציג המאייש את עמדה הקבלה. זכרו שתג המבקר הוא ללא הרשאות משום סוג, אלא משמש לזיהוי בלבד. 

  3. בסיום הפגישה, הנחו את האורח לחזור חזרה לעמדה, כדי להחזיר את התג שקיבל וכדי לאסוף את התעודה שהשאיר.

אחסון ציוד אישי לעובדים


עובדים הזקוקים לאחסון ציוד אישי במהלך יום העבודה בלבד, יוכלו להשתמש בתאי האחסון (לוקרים) בקומות 1-, 2- ו-3-. תאים אלו זמינים עבורכם בכל יום ובכל שעה, וניתן לתפעל אותם לבד ובקלות - בהעברת תג העובד שלכם לפתיחת התא והכנסת הציוד, ופעם נוספת לפתיחת התא ואיסוף הציוד חזרה אליכם.

שימו לב: תאי אחסון אלו מיועדים לשימוש יומי, כך שיש לדאוג ללקיחת הציוד האישי לפני עזיבת הבניין בסוף יום העבודה. ציוד שלא יילקח על-ידי העובד, ייאסף על-ידי נציג מנהלת האתר בסוף יום העבודה, ויוחזר לעובד רק במסגרת זמני הפעילות של מנהלת האתר במרכז השירות לעובד.
כדאי שתדעו:

  • מתחם תאי האחסון מצולם בוידאו 24/7.

  • במקרה ששכחתם את מספר התא בו הופקד הציוד, פנו למרכז השירות לעובד.

  • אנא הימנעו מאחסון פריטים יקרי ערך בתאי האחסון - הציוד שיופקד שם הוא באחריותכם.

    במקרה בו חפץ שהופקד אבד ולא אותר לאחר מכן, יתבצע תחקור במסגרת מערך האבטחה של טבע.

אחסון ציוד לאורחים ועובדים בנסיעה


בלובי הכניסה הוקם מתחם ייעודי לשמירת חפצים למהלך יום העבודה. מתחם זה מיועד עבור עובדים הטסים במסגרת נסיעה עסקית לחו"ל ואורחים המגיעים למשרדי טבע.
איך זה עובד?

פנו לדלפק קבלת קהל בלובי הבניין (קומה 0), מלאו את פרטיכם בטופס שתקבלו, הפקידו את הציוד המבוקש לאחסון, וקחו את הפתק שישמש אתכם לאיסופו.

כדאי שתדעו:

  • חדר האחסון מצולם 24/7, והכניסה אליו נעשית רק עבור בעלי הרשאה מתאימה

  • חפץ שהופקד ולא ייאסף במסגרת 24 השעות שלאחר הפקדתו, יועבר לטיפול קב"ט טבע

  • ניתן לשלוח נציג אחר לאיסוף החפץ שהופקד, החפץ יימסר לאחר יצירת קשר עם מפקיד החפץ ואישורו

  • במקרה בו חפץ שהופקד לא אותר לאחר מכן, יתבצע תחקור במסגרת מערך האבטחה של טבע

דגשים חשובים בקבלת אורחים

  • כמארחים, עליכם לדאוג לליווי והשגחה על האורח, במשך שהייתו במתקן טבע - החל מרגע הכניסה ועד לעזיבתו את המקום.

  • שמירת מקום חניה לאורח תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד. במקרה שאין חניה זמינה עבור האורח, יקבל העובד ביום הפגישה הודעה במייל ובה עדכון על כך.

  • במקרה של הגעת מס' אורחים כקבוצה, על כל אחד מחברי הקבוצה לבצע את התהליך באופן פרטני.

  • הקפידו שמידע רגיש (עסקי או פרטי) לא יהיה חשוף בפני האורחים בשום צורה

שאלות בנוגע למערכת ניהול אורחים ומבקרים?


ניתן לפנות לקב"ט האתר או לחדר הבקרה והביטחון Generic.TLVHQCONTROLROOM@teva.co.il או טלפונית ל- 03-9255555