kaftor-130X27.png

כל מה שרציתם לדעת על תהליך המעבר


מתי עוברים?

הבניין כמעט מוכן במלואו לקראת המעבר. אנחנו פועלים להשלמת ההכנות והשגת האישורים הנדרשים למעבר. נעדכן ברגע שיהיו תאריכים מדוייקים, ובכל מקרה, נותיר מספיק זמן להיערך ולהשלים את ההכנות למעבר.

התכנון הוא שנעבור לבניין המטה החדש, בשלוש פעימות במרווח של כשבועיים בין פעימה לפעימה. חלוקת הפעימות היא על פי קומות ויחידות, לחצו כאן לטבלת הקומות והיחידות, לפי פעימה.

מתחילים את התהליך - כבר עכשיו

  • אנא נצלו את ימי העבודה שלכם באתרי פ"ת בשבועות הקרובים, על מנך להיערך, לסדר ולמיין את תכולות משרדכם.

  • אפשר להיוועץ במנהלת מש"א ובמנהלת האתר לגבי כל אי בהירות, אם אתם באוכלוסיית סיכון, בקשו מחבר לעבודה עזרה בביצוע האריזה, או לחילופין פנו אל מנהלת האתר שזמינה לסייע בטלפון 7171 או 03-9267171 או בדוא"ל ל: FMTLV@teva.co.il.

  • אנחנו נפנה בצורה יזומה ומסודרת גם לעובדים בחל"ד/חל"ת ונוודא שגם להם יש מענה ראוי לאריזת הציוד.

איך אורזים?

  • כשלושה שבועות לפני המעבר כל עובד יקבל לחדרו מזוודת טרולי המותאמת בדיוק לנפח ההעברה המומלץ.  ארזו את כל הפריטים החשובים לכם בטרולי - כולל ציוד משרדי אישי, וקחו את הטרולי איתכם הביתה, לקראת ההגעה למשרדים בת"א.

  • מומלץ כבר עכשיו להעביר לביתכם ציוד אישי שלא יעבור אתכם. אל תחכו לרגע האחרון, אם אתם זקוקים לארגז, או עזרה, פנו למנהלת האתר.

  • את ציוד המחשוב האישי שלכם כמו המסך, המקלדת, אוזניות, עכבר, זרוע תליה, הדום, או עמדת העגינה אנחנו כמובן נעביר עבורכם. 

  • למזוודת הטרולי שלכם הוצמדה מעטפה שקופה ובה טופס מעבר ומדבקות.

    לכשתקבלו הודעה על מועד מעבר מדויק שלכם, כל מה שנדרש מכם יהיה למלא את טופס המעבר שקיבלתם במעטפת הטרולי, להשאירו חתום על שולחנכם ולסמן במדבקות המעבר האישיות את ציוד המחשוב האישי שלכם, כך, יוכלו המובילים להעביר את ציוד המחשוב שלכם לעמדה החדשה ברמת החייל בצורה מסודרת!

  • ביום הראשון שלכם באתר החדש, עמדת העבודה החדשה שלכם כבר תהיה ערוכה ומסודרת עבורכם, מאובזרת בשידה ננעלת, ולכם רק נותר לפרוק את הפריטים האישיים מהטרולי. מזוודת הטרולי כמובן, נשארת ברשותכם, אנא קחו אותה הביתה עימכם.

אינכם מוצאים את טופס המעבר או את מדבקות המעבר? אינכם מוצאים את המזוודה שלכם? פנו אל מנהלת האתר בטלפון 7171 או 03-9267171.

מה לא עובר איתנו?

הכסא, הטלפון הנייח, מצלמת האינטרנט, רמקולים, הלוח המחיק, לוח השעם שלכם והניירת המיותרת, כחלק מגישת ה-Paperless שלנו.

כל מסמך חשוב נסרק, או מאורכב, בהתאם לתוכנית שהיחידה העסקית שלכם בנתה. רק המסמכים הקריטיים שנבחרו במיפוי יעברו איתנו, לאזורי אחסון ייעודיים במטה החדש.

איך עוברים?

  • ביום שלישי לפני המעבר, נתמקד כולנו בהשלמת האריזות והכנות אחרונות (טיפים והסברים בהמשך).

  • ביום רביעי וחמישי לפני המעבר - עובדים שעתידים לעבור יעבדו מהבית ובזמן זה יתבצע עבורנו שלב האריזה, איסוף הציוד, ההובלה והתקנה של הציוד בבניין החדש.

  • ביום הראשון שלכם במטה החדש, הכל יהיה מוכן עבורכם, החל מהכניסה האוטומטית לחניה, ובעמדת העבודה הציוד שלכם יחכה לכם, כשהוא מותקן ומוכן.

    בעת הכניסה לחנייה תזהה את רכבכם מערכת זיהוי אוטומטית. תעלו במעליות אל הקומה החדשה שלכם, וכלל העמדות האישיות יהיו ערוכות ומוכנות עבורכם. (במידה וטרם מולא טופס בקשת רישום היתר כניסה לרכב פרטי במטה החדש בתל אביב יש למלאו בקישור זה).

נתקלתם בבעיה ביום המעבר?

פנו למנהלת האתר בטלפון 7171 או 03-9267171 או בדוא"ל ל: FMTLV@teva.co.il

בעיות מחשוב? פנו לתמיכה ב-7777 או 03-9267777

בהצעות או בקשות מיוחדות אנו מזמינים אתכם  לפנות אלינו בדוא"ל למשאבי אנוש HRTLV@teva.co.il


צפו בסרטון ההסבר בראש עמוד זה להבהרות על תהליך המעבר והאריזה.

ניפגש במטה החדש!