1 אוג 2019

יומן מיגרנה: הדרך שלך לדייק את הטיפול המניעתי

הודות למספר פעולות פשוטות, ביניהן ניהול יומן מיגרנה ותיעוד התסמינים, תוכלי לעזור לרופא המטפל בך להעניק לך את הטיפול המתאים ביותר עבורך

1 ינו 0001 | זמן קריאה ממוצע: 2 דקות

לנהל את המחלה במקום שהיא תנהל אותנו: חיים עם מיגרנה פירושם הקדשת תשומת לב יתרה לסביבה היומיומית שלך, בין אם את בבית, בחוץ או במשרד.

 

באמצעות הכנסת מספר אלמנטים פשוטים לשגרת החיים, ייתכן שתוכלי להפחית את חומרת התסמינים ולהגיע למצב שאת היא זאת שמנהלת את המחלה במקום לתת לה לנהל ולפגוע לך במהלך התקין של החיים.

להורדת היומן >

ביקור רופא


דרך נוספת להתמודד היא בעזרת דיון פתוח ומתמשך עם הרופא שלך של על דרכי ההשפעה של המיגרנה על חיי היומיום. שאלי את עצמך:

 

  • כמה ימים של כאב ראש את חווה במהלך חודש אחד?
  • כמה ימים בחודש את מרגישה פחות פרודוקטיבית בפעילויות היומיומיות שלך בגלל כאב ראש או מיגרנה?
  • בחודש האחרון, כמה פעמים החמצת פעילויות חשובות בגלל כאבי ראש או מיגרנה?
  • כאשר את חווה כאב ראש או מיגרנה, באיזו תדירות הכאב בינוני או חמור?

 

רשמי לעצמך את הנקודות הללו ודווחי עליהן לרופא שלך. מומלץ גם לשמור תיעוד של הגורמים המעוררים ושל התסמינים השונים. את התיעוד הזה תוכלי לעשות באמצעות ניהול יומן מיגרנה - שיטה מצוינת שתאפשר לך לעקוב אחר התסמינים, ולהבין טוב יותר כיצד את מושפעת מהעולם שסביבך.


בנוסף לסיוע בניהול טוב יותר של החיים עם המיגרנה, יומן המיגרנה יאפשר לרופא שלך להבין את מצבך טוב יותר, כדי למצוא לך טיפול מדויק ומתאים במידת הצורך, או כדי להכניס שינויים לטיפול הנוכחי.

מדריך - כיצד לדבר עם הרופא שלך על מיגרנה >

 

אין באמור לעיל, במידע או בתשובה כדי להוות בדרך כלשהי, ייעוץ רפואי או אחר כלשהו, המלצה או תחליף לטיפול כלשהו או המלצה למוצר או תכשיר כלשהו. אי לכך, יש לקרוא היטב את עלון המידע הנלווה לכל מוצר ולפנות לרופא לצורך קבלת טיפול או ייעוץ רפואי.

כתבות נוספות בנושא מיגרנה