3 יונ 2019

"לדאוג לבריאות זה גם לדאוג לבטיחות בשימוש בתרופות"

טבע יוצאת בקמפיין הסברתי לשימוש נבון בתרופות וחושפת את העיצוב החדש של אריזות מוצריה בישראל. "במסגרת השקת המותג בישראל נקדם שלל יוזמות ומהלכים לטובת המטופלים, בני המשפחה המטפלים בהם והחברה והקהילה בישראל", מסר אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל

זמן קריאה ממוצע: 1 דקות

ירושלים, 5 ביוני 2019 – טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE and TASE: TEVA), תעלה היום בקמפיין הסברה לשימוש נבון ובטוח בתרופות.

בקמפיין אשר יתפרסם בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית יינתנו המלצות פרקטיות וקלות ליישום באשר לאחסון ושימוש מיטבי בתרופות. בקמפיין נבחרו סיטואציות משפחתיות יומיומיות אשר מדגימות את החשיבות של הרחקת תרופות מהישג ידם של ילדים, תוך המלצה, למשל, לאחסנן במקום יבש וחשוך ולא בחדר האמבטיה – שבו יש לחות גבוהה, העלולה לפגוע בתכשירים.

"במסגרת השקת המותג בישראל נקדם שלל יוזמות ומהלכים לטובת המטופלים, בני המשפחה המטפלים בהם והחברה והקהילה בישראל. מסר אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל ומנהל אשכול מדינות אפריקה, מזרח-תיכון ואוקראינה. "כחברת תרופות ישראלית-גלובאלית, שלה ארון התרופות הגדול בעולם, אנו מכירים בחשיבות הרבה שיש לשימוש נבון בתרופות, ועד כמה העלאת מודעות לאחסון בטוח ואחראי של תרופות נחוצה בישראל. כולנו מודעים לסיכון שבשימוש לא זהירבתרופות, אך במציאות היומיומית הלחוצה, לעיתים נדרשת יותר תשומת לבומודעות למיקום אחסון התרופות הנכון בבית. בדיוק לשם כך החלטנו לצאת בקמפיין ההסברה, המספק המלצות פרקטיות ליישום, באשר לאחסון ושימוש נבון ומיטבי בתרופות, אשר גם חושף את העיצוב החדש של אריזות טבע", הוסיף אבינועם.

 

 

הקמפיין החדש, חושף גם עיצוב מחדש של פורטפוליו אריזות המוצרים – בהתאם לקו העיצובי הגלובאלי ובהתאמות להנחיות משרד הבריאות הישראלי. העיצוב שנבחר נועד לייצר פשטות, בהירות ונוחות שימוש למטופלים, לבני המשפחה המטפלים בהם ולצוותים הרפואיים. העיצוב נותן מענה לצרכים הבולטים: לספק בטחון ואמון, לפשט את החוויה של לקיחת תרופה ולהנגיש את המידע המשמעותי ביותר – שם התרופה, המינון, מספר היחידות, סוג וחזות המוצר ושם היצרן – בדרך פשוטה וקלה.

אריזות חדשות לפורטפוליו המוצרים של טבע בעולם ובישראל

במסגרת השקת המותג בישראל, שוק הבית של טבע – כבשאר העולם – החברה מטמיעה זהות חזותית חדשה הכוללת, בין היתר, אריזות חדשות, שפה גרפית ופרסומית חדשה, לוגו חדש ועוד.

 

תהליך השקת המותג העולמי החדש פותח באמצעות תובנות שנאספו מלמעלה מ-13,500 מטופלים, 9,300 בני משפחה מטפלים (Caregivers) ו-1,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות מ-20 מדינות. כל זאת במטרה להבין כיצד בריאות ומחלות משפיעות על חייהם של אנשים. תובנות אלו יושמו בעיצוב ושדרוג נקודות המגע המשמעותיות ביותר של טבע עם בעלי העניין שלה וגובשו לכדי תכנית השקה רחבה בישראל. עיצוב האריזות החדש הוא בגדר סנונית הראשונה. 

 

כידוע, במהלך העשורים האחרונים רכשה טבע חברות תרופות רבות ברחבי העולם – על צבר מוצריהן המגוון. מהלכים אלו סייעו לטבע להפוך לאחת מחברות הפארמה המובילות בעולם ולחברת הגנריקה הגדולה בעולם. עם זאת, מרבית האריזות של מוצרי החברות שמוזגו לתוך טבע כמעט ולא שונו מעיצובן המקורי, שיוכן לטבע היה מינימאלי ו"שמיכת הטלאים" שנוצרה לא אפשרה לטבע ליהנות מנראות מותגית וקו עיצובי אחידים, שלהם, כידוע, ערך רב בבניית מותג וביצירת ביטחון ואמון בחברה ובמוצריה. 

 

 

עיצוב האריזות הגלובאלי מתבסס על תובנות שנאספו ממחקר גלובאלי ייעודי ומעמיק שכלל אלפי חולים, מטפלים, רופאים, רוקחים ואחיות. המחקר האיכותני אפשר לטבע להבין את הציפיות והצרכים המרכזיים של קהלי היעד השונים שלה מהאריזות. בראשם – לספק בטחון ואמון, לפשט את החוויה של לקיחת תרופה ולהנגיש את האינפורמציה שהם צריכים בדרך פשוטה וקלה. המחקר הכמותי סייע לנו בבחירת העיצוב המועדף, והוכיח – באופן חד משמעי – כי העיצוב החדש של האריזות עונה על צרכים אלה. 

המידע המשמעותי ביותר: שם התרופה, המינון, מספר היחידות, סוג וחזות המוצר ושם היצרן – מוצג בצורת ניווט נוחה, המאפשרת למטופלים ולרוקחים להיחשף לאינפורמציה על גבי האריזה בקלות רבה ומעניקה ביטחון בטיפול. לצד מערכת הניווט החכמה והאינטואיטיבית, נעשה שימוש גם ברמזור צבעים המאפשר להבדיל בקלות בין מינונים שונים של התרופה ובאיור הממחיש כיצד נראה המוצר – פונקציה החשובה במיוחד עבור מטופלים הנוטלים בו זמנית מספר תכשירים.

כתבות נוספות בנושא

icon-blue-folder

למעבר לכל הכתבות והמאמרים